Cum am fost tratat in Kaufland…

Eu1

Ca in multe alte seri, in drumul spre casa, ne-am abatut pe la Kaufland. Devenit o obisnuinta, ritualul cumparaturilor ne relaxeaza psihic, iar plimbatul caruciorului printre rafturi ne aminteste de produsele de care mai avem nevoie prin casa.

Seara asta nu s-ar fi derulat mult diferit de altele daca nu ne-ar fi batut la cap Dara sa ne grabim, ca ea s-a plictisit. Asa ca am incercat sa ne miscam mai repede decat de obicei. Toate bune si frumoase, am agatat din mers cele necesare pentru urmatoarele zile, si ne-am indreptat spre casele de marcat. Aici, deziluzie totala: doar patru case deschise, desi cozile formate la ele erau deja mai mult decat apreciabile. Reactia Darei? „Mai bine nu veneam, tati!”. Am linistit-o repede si am asteptat rabdatori sa ne vina randul. In timpul asta, aruncandu-mi privirile aiurea, am revazut anuntul tipic magazinelor acestui lant comercial: Daca asteptati mai mult de 5 minute si nu sunt deschise toate casele de marcat veti primi 5 lei! Si m-am gandit sa verific cat de cinstit e pus in practica in Hunedoara.

Intinzandu-i casierei cardul pentru a ne incasa produsele, am intrebat-o cum trebuie sa procedez pentru a solicita despagubirea. Destul de surprinsa, mi-a indicat sa cer detalii la Biroul de Informatii de la iesirea din magazin.

Credeti ca m-a descurajat? Nu, desi deja ma gandeam la proverbul cu plimbarea de la Ana la Caiafa. Insa nu a fost nevoie sa fac nimic mai mult decat sa ii spun functionarei de la Informatii ca ar trebui sa imi ofere acel bon valoric. A dat doua telefoane la birouri si mi l-a inmanat fara sa imi ceara nici cea mai mica explicatie suplimentara.

Bon Kauf

De ce am scris despre asta?

Nu din bucuria de a castiga 5 lei nemunciti, ci pentru ca m-am simtit intr-adevar tratat corect si cu respectul cuvenit unui client caruia magazinul ii ofera gradul de seriozitate afisat in toate pliantele cu chipuri zambitoare!

Si am mai facut-o pentru a va sugera si voua sa procedati mereu asa cum trebuie in astfel de parteneriate comerciale: nu va fie jena sa va solicitati dreptul, atunci cand el va este datorat! Il meritati!

Doar suntem cetateni europeni, nu? 🙂

 
0 comments on “Cum am fost tratat in Kaufland…
  1. da mi se pare normal ca pt ne-eficienta sau din lipsa vointei de a angaja personal suficient pr a face fata cumparatoriilor … sa dea ceea ce se cuvine omului, si intradevar nu suntem supraoameni ….si totusi eu angajatori asta au impresia ….

     
  2. Daca a intrebat la ce casa a fost, atunci caserita va fi sanctionata. Am avut o prietena care a lucrat la Kaufland si mi-a spus ca sunt cronometrate cate produse scaneaza pe ora. Poate politica asta e in functie de oras.

     

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *